xvenom's graphics: {080} Moral of the story

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

4 maj 2020

{080} Moral of the story

(step on me ma'am)
Witam was serdecznie! Dziś przychodzę z notką pełną szablonów! Mam dla was kilka nowych sztuk i tzw. revamps moich starych szablonów ― czyli odnowienie ich w moim, teraźniejszym stylu. Nie wszystkie są z tego bloga, pojawią się też prace, które widniały na innych blogach, na których byłam.
Piszcie, która praca podoba się wam najbardziej!
ps. Będę od czasu do czasu wrzucała tu jakieś rzeczy, ale nie regularnie, bo nie wychodzi mi to xd

+ szablony +

Po kliknięci na podgląd przeniesie was na da, gdzie jest podgląd szablonu i plik do pobrania. Dwa obrazki są do porównania wyglądu starego  i odnowionego.

REVAMP 01


podgląd/pobierz

REVAMP 02

podgląd/pobierz


NOWOŚCI
podgląd/pobierz

podgląd/pobierz

5 komentarzy:

  1. Hejka!
    Muszę przyznać, że wykonałaś kawał dobrej roboty. Kojarzę niektóre z twoich prac z dawniejszych czasów. Najbardziej urzekł mnie ostatni szablon. Ma ciekawą kombinację układu, no i kolorystyka mi się podoba. Zauważyłam, że na swojej stronie również zastosowałaś ten zabieg, jeśli chodzi kody. Podoba mi się to w opór, wydaje mi się, że to jest mocna strona twojego tworzenia, wraz z ciekawą grafiką. Tak jak w przedostatnim szablonie. Kolory dobierasz równie dobrze. Jedyne dwa minusy jakie dostrzegłam według mnie, to to jak robisz dziwnie podglądy, ale to już moje takie małe zapatrywanie na to. A drugą rzeczą jest znaczek przy każdym widgecie którym edytuje się szybko. Wiesz, że możesz go usunąć w HTML lub w cssie wpisać: .quickedit{display:none;}
    Jeśli tak i jest to zabieg specjalny to wybacz. Pomyślałam, że taki mały help się przyda. Dla mnie psują one ogólny wygląd bloga, ale ty możesz mieć odmienne zdanie :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że podobają ci się moje prace! ;D Co do podglądów i tych ikonek quickeditu to, że tak powiem, it sticked with me od pierwszych dni w blogsferze. Wiem, że można usuwać te ikonki, jednak mi osobiście to nie przeszkadza i jakoś już tak zostają zawsze xd

      Usuń
  2. Szablony bardzo fajne, będę tu zaglądać.
    Jednak na wszystkich twoich stronach (zrobiłam ci wjazd na profil) szablony nie są dostosowane do mojej szerokości komputera. Muszę pomniejszać stronę do 67% aby coś na siebie nie najeżdżało. Myślę, że powinnaś popracować nad tym, aby na każdej rozdzielczości szablony wyglądały okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Piękne szablony i jestem nimi zachwycona. Chciałabym bardzo, aby ktoś wykonał nagłówek i szablon na mojego bloga. Opisałam wszystko w zamawialni XVENOM. Mam nadzieję, że moja prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona. To jest moje marzenie. Potrzebuję świeżości na blogu i nowej energii do dalszego prowadzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka <3
    Od razu mówię, że pobrałam trochę teksturek i koloryzacji i nawet jakieś stocki. Oczywiście będą używane na [whatxlife.blogspot.com] :D
    Co do szablonów, bardzo podoba mi się pomysł odnawiania starych prac i to mnnie zainspirowało do stworzenia od nowa kilku moich :D
    Z tych tutaj, najbardziej podoba mi się chyba ten ostatni.
    No, to czekam na coś nowego od ciebie i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń