xvenom's graphics: {081} Blueberry Eyes

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

9 paź 2020

{081} Blueberry Eyes

Witajcie! Jak się macie? Dawno mnie tu nie było - przyznaję się bez bicia. Ostatnio nawet za dużo się nie zmieniło. Zaczynam studia, zmieniłam komputer, skupiłam się na robieniu okładek na Wattpadzie - ale to mi się wydaje, jest już wiadome z poprzednich notek. Ogólnie bardzo zainspirowała mnie mxnemxo, do dodania notki szybciej niż planowałam. No i oczywiście dziewczyny z KG, też miały swoją zasługę! Postanowiłam co notkę/dwie notki dodawać revampy moich starych szablonów - nie będę używała przy niektórych tych samych nagłówków, a będę robiła nowe xd, y'know jak revamp całkowity to całkowity!! Oczywiście w tej notce mam coś więcej niż okładki, więc na spokojnie zapraszam do oglądania.

btw. Mam dla was ankietę dotyczącą bloga xnstrukcje > ankieta Z gówy dziękuję za wszystkie odpowiedzi ;)

Dziś mam dla was: 2 sygnatury, 2 nagłówki, 2 szablony oraz paczkę tekstur. Jak wam się podobają pracę? Jakie prace chcecie jeszcze zobaczyć?

+ sygnatury +

(to się liczy jaka jedna sygnaturka - z różnymi odcieniami żółci, bo nie mogłam się zdecydować!!)

+ nagłówki +

+  szablony +

Po kliknięci na podgląd przeniesie was na da, gdzie jest podgląd szablonu i plik do pobrania. Dwa obrazki są do porównania wyglądu starego  i odnowionego.

revamp 1

oryginał

revamp 2

+  tekstury +


Jak wiecie zawsze jestem chętna do współpracy! Piszcie w komentarzach czy jesteście chętni, zostawcie do siebie kontakt, a napewno się odezwę ;D

7 komentarzy:

  1. Chyba tworzy nam się kółeczko wzajemnej adoracji, bo ja zainspirowałam ciebie, a ty mnie :D
    Jako osoba szurnięta na punkcie koloru żółtego, jestem w miłości wobec pierwszej sygnaturki *-* W drugiej sygnaturce dzieje się zbyt wiele jak na mnie, ale to wcale nie oznacza, że jest zła.
    Z nagłówków, moje serce zdecydowanie podbił ten zielony, choć nie potrafię określić, kto się na nim znajduje. To coś pomiędzy Kaim z exo i RM z bts :D Na drugim nagłówku znów dużo się dzieje, ale naprawdę ładne kolory, sama nie potrafię używać niebieskości i fioletu (postaci wychodzą dziwnie) więc podziwiam ludzi, którym to wychodzi.
    Różowy szablon jest chyba moim dzisiejszym faworytem, ale zastanawia mnie, jak dokonałaś obrysu wokół tekstu. Pewnie to coś prostego, ale naprawdę nie potrafię nic wymyślić :D
    W niebieskim szablonie tło wydaje mi się odrobinę przytłaczające, ale kiedy skupię się na niezwykle interesującej treści posta (wszyscy kochają lorem ipsum <3) to zupełnie przestaje mi przeszkadzać.
    Mam nadzieję, że wyraziłam się jakoś zrozumiale i że nie urazi cię moje zdanie :D
    Jeśli chodzi o współprace, to z jednej strony byłoby miło zrobić coś wspólnie, ale z drugiej próbowałam już wiele razy i z marnym skutkiem z mojej strony, więc może na razie się wstrzymam i pooglądam twoje współprace z innymi :D
    No, to zainspirowana lecę szykować własną notkę <3
    (a po drodze oczywiście biorę ze sobą teksturki!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle liter tam napisałam, a zapomniałam się wypowiedzieć na temat głównego :|
      Zupełnie nie moje połączenie kolorów, ale jeśli chodzi o całokształt, wykonanie i wygląd, to jest przecudny <3

      Usuń
    2. Hahaha masz rację, no cóż będziemy się nawzajem wspierać!! Co do prac graficznych to szczerze się przyznam, że są one eksperymentalne (tak jak niedawno zaczęła eksperymentować z nowymi stylami okładek, tak postanowiłam zrobić coś nowego w tych pracach xd JESZCZE TO SZLIFUJE PRZYSIĘGAM XD)
      No i cóż za głupoty gadasz z tym, że twoje zdanie mnie urazi babes wiadomo, że nie każdemu spodoba się wszystko ;>
      No i dziękuję za miłe słówka i niech ci tekstury służą ;D

      Usuń
  2. Hejka, cieszę się, że wróciłaś do tworzenia! Dawno mnie tu nie było i muszę przyznać, że jak weszłam na stronę to aż zaniemówiłam! Ślicznie tu!
    Strasznie przypadł mi do gustu pierwszy nagłówek. Odcienie szarości oraz zieleni to jest to! Klasyka! *-* Co do sygnatur z odcieniem żółci, jak ja to znam, pytając swoich bliskich czy praca wygląda lepiej z kolorem o delikatny ton zmienionym, haha.
    Jeśli chodzi o szablony, cieszy mnie to, że odeszłaś od słów Tekstteksttekst itp. Dzięki takiej drobnej głupocie szablon lepiej się prezentuje. Co do wrzucania podglądów, usunęłabym quickedit'y jako ikonki, bo delikatnie psują odbiór, według mnie (przyznaję szczerze, że po prostu pałam do nich małą nienawiścią haha). Pierwszy szablon naprawdę przypadł mi do gustu, przykuwa oko, jedyne o co mogłabym się przyczepić to nagłówek, który zbyt mocno przylega do kolumny prawy.
    W drugim szablonie, kolorystyka również dobrze dobrana, szablon pomimo mocnego patternu wygląda przyjemnie, ale inaczej ubrałabym słowa "but I'm not good with words". Nie wiem czy chodzi o padding, oddychanie tekstu czy samą czcnionkę. Oczywiście to tylko moje zdanie. Widać, że masz talent w kodach.
    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysięgam, że zawsze mam problem z wybraniem, który odcień barwy podoba mi się bardziej hahaha Próbuje odejść od ikonek quickeditu na poglądach, ale ze starych nawyków mam to, że nigdy tego nie usuwałam i teraz zawsze zapominam o nich xdd Co do tekstu, to jak pamiętam od kiedy zaczęłam dodawać css do gadżetu tekstu to nie dawałam nigdy tekstteksttekst(może na kilku się tylko zdażyło), więc musiałaś mnie z kimś pomylić xdd
      No a z nagłówkiem to efekt zamierzony taki ;D
      Co do drugiego szablonu, to nagłówek zrobiłam w PS akurat ^^
      Dziękuję za miłe słowa!
      Również pozdrawiam xo

      Usuń
  3. Cześć! :) Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie- Chedey z tej strony. Kilka lat temu tworzyłam razem z wami grafikę. :) Jestem pod wrażeniem, jak wszystko tu się rozwinęło i ewoluowało. Świetne prace!

    Teraz wracam do Was, gdyż potrzebuję chętnych do badania psychologicznego na potrzeby pracy magisterskiej.
    Jeśli ktoś z was jest artystą/twórcą i udostępnia swoją twórczość na stronie deviantart.com- bardzo prosiłabym o kontakt ze mną.

    skontaktujcie się ze mną na DeviantArt- https://www.deviantart.com/chedey111

    Pozderki, mam nadzieję, że ktoś zechce mi pomóc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc 😘 swietny blog i ciekawa grafika. Pozazdroscic talentu 😘😘❤
    A ja zapraszam do siebie na zacznijblyszczec.blogspot.com
    Czekaja na ciebie świetne gratisy i moiwosc zarobku 😘

    OdpowiedzUsuń