xvenom's graphics: {079} No Time To Die

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

24 kwi 2020

{079} No Time To Die

Witajcie!
Nie, póki co nie opuściłam tego bloga, ani grafiki. Jednak co się przyczyniło do rzadkich ― bardzo rzadkich ― postów?  Otóż stał się... Wattpad! Jestem tam codziennie, robię okładki i chyba przy tym zostanę na dłużej. Większe prace mi nie wychodzą tak jakbym chciała, co nie powiem, rozśmiesza mnie. Zaczynałam od wielkich prac, szablony, nagłówki, sygnaturki(nie były wielkie, ale skomplikowane xd) ― no i zeszłam do okładek. Nie wiem co ten rodzaj pracy w sobie ma, ale ciągnie mnie do robienia ich. Nie czuję już potrzeby robienia większych prac, co jest niestety już smutne. 
Nie mniej muszę się pochwalić swoimi pracami! Mówcie która praca podoba się wam najbardziej!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz