xvenom's graphics: {078} hot girl bummer

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

26 sty 2020

{078} hot girl bummer


Hejka! Nie było mnie tu miesiac, but hey i mean jest regularnie xd Nawet jeśli ma to oznaczać, że nie będzie mnie miesiąc. Jak nie trudno wam zauważyć na grafikosferze i bloggerze dzieje się mało rzeczy związanych z grafiką, co mnie bardzo boli, bo chciałabym, żeby było tak jak zaczynałam. Od 2014 do jakoś 2017 było fajnie, ludzie dużo dodawali, było dużo wszystkiego, a później się tak jakoś rozpadło. No trzeba też patrzeć na to, że wszyscy dorastają, jakby nie patrzeć w 2014 miałam 14 lat, a w tym roku kończę technikum i zacznę studia. Damn,,,, kolejny raz zdałam sobie sprawę jak czas szybko leci. Smutno trochę, ale życie się toczy ;)
Mam dla was 3 sygnaturki, 2 nagłówki, 1 koloryzację i 1 paczkę tekstur.
Jak podoba wam się nowy główny?

+ sygnatury +

+  nagłówki +

+  koloryzacja +
pobierz

+  tekstury +
pobierz

Do następnej notki!

5 komentarzy:

  1. Mnie też boli jak mało dzieje się na blogsferze :(
    Może gdyby więcej osób się zebrało za dodawanie osób inni też by wrócili?

    Co do szablonu głównego to WOW jest śliczny i bardzo ale to bardzo mi się podoba ♥ Nagłówek jest cudowny podoba mi się ta siatka wtopiona w nagłówek, Sam układ jest też oryginalny i świetnie wygląda ♥
    Co do grafik to z syugnaturek nie potrafię wybrać faworyta bo każda ma w sobie to coś. Z nagłówków natomiast chyba ten 2 skradł moje serducho.
    Pobieram dodatki i czekam na kolejny post ♥
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że podobają ci się moje prace no i główny! Mam wrażenie, że tak jak mówisz, gdyby więcej ludzi zaczęło dodawać to możliwe, że wszystko mogłoby odżyć ;)

      Usuń
  2. Super szablon główny, od razu przykuł mój wzrok. :)
    Prace cudne <3

    A co do tego znikania wszystkich... mi też jest przykro. Zwłaszcza, że sama przez studia musiałam odpuścić grafikę. Na pierwszym roku jeszcze jakoś szło coś ogarnąć... Teraz to nawet czasu na komentowanie nie ma. ;c

    Niestety musze napisać anonimowego, bo nie chce mi się przełączać profilu na inny. ;D
    Pozdrawiam,
    LynxPL (https://graphic-valley.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że podobają się moje prace no i główny! ;)
      Myślę, że to zniknięcie to przez to, że jednak dorastamy i nie każdy ma czas na bloga i grafikę :(
      Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Sama nie wiem co się stało z blogspot.Choć ja po sobie obecnie mogę stwierdzić ,że może się nie wypaliłam ,ale przytłacza mnie pogoda za oknem .Nie wiem jak u ciebie ,ale u mnie typowo jesienna pogoda ,a co za tym idzie jakoś nie nastraja mnie to nawet do wstania rano.

    OdpowiedzUsuń