xvenom's graphics: {077} if the world was ending

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

27 gru 2019

{077} if the world was ending

Hej. Ostatnio byłam tu dokładanie 2 miesiące temu. Od tamtej pory za bardzo nie udało mi się pracować z grafiką. Niestety, ale brak czasu, okropny brak czasu mnie przytłacza. Za dużo rzeczy na raz się dzieje. Na razie nic nie obiecuje, nie mydlę wam oczu. Mówię tylko, że nie wiem jak będzie z blogiem; na pewno go nie usunę, ale posty będą pojawiać się kiedy się będą pojawiać. Nie obiecuję, że będzie to regularnie, nie obiecuję, że na pewno tutaj wrócę. Na 100% możecie mnie zaobserwować na deviantartcie(xveenom), bo tam będą się na 100 pojawiać moje prace. 
Tymczasem zapraszam na przegląd prac w tym roku ;D
Prace będą pokazywane(jeśli się da) z początku roku, mniej więcej ze środka i z końcówki; wliczam w to swoje prace z innych blogów.

+ ikonki +

-styczeń-

-kwiecień-


+ bannery +

-wrzesień-


+ sygnatury +

-styczeń-

-czerwiec-

-październik-


+ okładki +

-luty-

-czerwiec-

-wrzesień-

-październik-


+  nagłówki +

-styczeń-

-czerwiec-

-październik-


+  szablony +

-styczeń-

-maj-

-sierpień-


+  plakaty +
-marzec-
(wersja z gifem)

+ edits +

-grudzień-

Szczęśliwego nowego roku! I MAM NADZIEJĘ widzimy się w przyszłych notkach! <3 

2 komentarze:

  1. Mnie też dawno nie było na blogach i jestem mega w tyle! Cieszę się że jednak coś tu się od czasu do czasu pojawia :)
    Ikonki są piękne ten pierwszy pack ma boskie kolorki ♥
    Z syganturek sama nie wiem która mi się najbardziej podoba. 1, 3 i 4 to moje faworyty ♥
    Podziwiam za okładni ja ich nigdy nie potrafiłam robić, są świetne.
    Z nagłówków natiomiast zabił mnie ten z rm wszystko jest w nim takie estetyczne i pasuje do sb te kolorki i napis ♥ CUDO! zaraz po nim podoba mi się ostatni z Chungha ma w sobie to coś ♥
    Szablony minimalistyczne to coś co uwielbiam ♥ 3, 5 i ostatni są boskie ! Te edity też wyszły Ci bosko ♥
    Na koniec plakat chyba jednak ta wersja bez gifa bardziej mi przypadła do gustu bo ten gif troche nie pasuje.
    Życzę szczęśliwego 2020 roku!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwszy baner jest cudowny <3 Uwielbiam taką kolorystykę. :3
    Pozdrawiam!
    Fochcica

    OdpowiedzUsuń