xvenom's graphics: {076} Spooky scary skeleton

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

28 paź 2019

{076} Spooky scary skeleton

Hello! Przybywam po prawie dwóch miesiącach przerwy. Myślałam, że wyprałam się z pomysłów, że zabrakło mi weny, a jedyne czego mi, tak naprawdę brakuje, to czasu. Boli mnie głowa na myśl o tym, ile się muszę uczyć w tej ostatniej klasie. I don't like it at all. No w końcu idę na egzamin na prawo jazdy, wcześniej się niestety nie udało, bo w wakacje praca mi przeszkadzała z ustalaniem jazd. Jednak lepiej późno, niż wcale. Am I right? xd
BTW Widzieliście jakie zmiany wprowadza blogger? Ew okropnie to wygląda i strasznie się z tym pracuje, nowy główny nie chciał mi się w ogóle wgrać tak jak powinien. Nie podobają mi się te zmiany, tak jak zazwyczaj jestem za zmianami, tak tutaj nie wiem czy te zmiany wyjdą na dobre. Może póki co jest średnio, a później się polepszy. Zobaczymy,,,
Dziś przybywam do was z: 3 sygnaturkami, 3 nagłówkami oraz 2 paczkami tekstur.

+ sygnatury +

+  nagłówki +

+ tekstury +
 pobierz


Jak podobają wam się prace i teksturki? NO i najważniejsze nowy główny? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz