xvenom's graphics: {075} How far does the indigo go?

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

5 wrz 2019

{075} How far does the indigo go?

Heh,,, Hej... Jak się macie? Um,,, Minęło trochę czasu, ale jakoś się wróciłam na tego bloga. Podejrzewam, że w tym roku będzie jeszcze gorzej z dodawaniem notek, bo zaczynam klasę maturalną, ale postaram się coś wrzucać. Nie mam jakoś wielkich przeżyć z tych wakacji, zaczęłam i skończyłam pracę w tym okresie 2 miesięcy, zaczęłam prawo jazdy i już jeżdżę po mieście. Tylko tyle by tego było xd
Dziś przybywam do was z samymi pracami graficznymi. Miałam trochę inspiracji, więc każda praca z inspiracji będzie podpisana od kogo inspiracja i podany link do pracy z której się inspirowałam.
Więc dziś w poście zobaczycie 4 nagłówki, 2 sygnatury, 1 banner oraz paczkę tekstur. ^^

+ sygnatury +

+ bannery +

+ nagłówki +
+ tekstury +
pobierz

NO to jak podobają wam się prace? Macie jakiś faworytów?

2 komentarze:

  1. Prześliczne prace! Najbardziej podobają mi się nagłówki - to moje faworyty na ten post <3
    Texturki przepiękne i jak tylko znajdę chwilkę to pobieram bo jestem ciekawa co tam stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za miłe słowa! Miło, że prace ci się spodobały ^^
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń