xvenom's graphics: {074} Cheeky vodka with Coco

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

6 cze 2019

{074} Cheeky vodka with Coco


Hejka! Wskakuję tutaj do was z nową notką i nowymi rzeczami. Ale najpierw to co dzieje się u mnie w życiu,,,, A więc, poznałam datę moich egzaminów zawodowych: teoretyczny mam 18.06, a praktyczny 26.06 - błagam trzymajcie za mnie kciuki ^^ Na pewno zdam z matmy, no i w ogóle zdam, więc tyle dobrego. Poza tym nie wiem co mam wam jeszcze powiedzieć xd Więc po prostu przejdźmy do notki ;> Też odsyłam was znowu do ankiety do bloga xntrukcje ;D >ankieta<
Ah no i jak wam się podoba nowy główny?! ^^
Mam dla was: 2 sygnaturki, 2 nagłówki, 1 szablon, 1 koloryzację oraz jedną paczkę tekstur.

+ sygnatury +

+  nagłówki +

+  szablon +

+  koloryzacja +

+  tekstury +

Pamiętajcie o ankiecie u góry! NO i jak nowy główny, jak prace z notki?! ^^

4 komentarze:

  1. Świetne prace! Drugi nagłówek to sztos. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon główny to po prostu mistrzostwo! Jest świetny! Taki dopracowany i kunsztowny! Cudowny!
    Co do prac to jestem nimi zachwycona. Mój faworyt to pierwszy nagłówek. Ma świetne kolorki, cudowny napis i nieziemską kompozycję.
    W wolnej chwili pobiorę dodatki :)
    Trzymam kciuki za Ciebie i powodzenia na egzaminie! ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo z miły komentarz! Miło mi, że prace i główny się podoba ^^

      Usuń