xvenom's graphics: {073} i think i got mixed personalities

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

21 kwi 2019

{073} i think i got mixed personalities


Hejo! Jak się macie? Obiecałam wskakiwać tu co jakiś czas, więc jestem. No,,, cóż,,, wracam dziś z może większą notką niż ostatnio. Nie mam w sumie co pisać, więc zapraszam do notki ^^
Ah i jeszcze.... nadal mam dla was tą samą ankietę, dotyczącą mojego drugiego bloga xnstrukcje >ankieta<
NO a w notce mamy: 6 ikonek, 3 sygnatury, 2 nagłówki1 paczkę tekstur oraz 2 koloryzacje.

+ ikony +

+ sygnatury +

+ nagłówki +

+ tekstury +

+ koloryzacje +

pobierz

I jak podobają wam się prace? Co chcielibyście zobaczyć w następnych notkach? ^^

4 komentarze:

  1. Hej! Moim absolutnym faworytem tego posta jest pierwszy blend. Ale o tym, że jest cudny pisałam Ci już na dA <3
    Jeśli chodzi o sygnaturki to ostatnia chyba najbardziej przyciągnęła mój wzrok przez swój układ, który jest bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za miłe słowa! <3 Miło mi, że prace się podobają ;D

      Usuń
  2. Jak ja lubię ten szablon, jak tylko wchodzę to jestem w miłości przez te kolorki :)
    Piękne prace! Wszystkie bez wyjątku mi się podobają jednak mam faworytów którzy najbardziej mi przypadli, sygnaturka z rm&v - przez te piękne kolorki oraz pierwszy nagłówek - ten układ i wszystko tak idealnie pasuje ~
    Kradnę kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słówka! Miło mi, że główny i prace ci się podobają! <3

      Usuń