xvenom's graphics: {072} name in the sand

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

30 mar 2019

{072} name in the sand


[H]ello guys!
Jak się macie? Mam nadzieję, że jest co najmniej dobrze ;) Ja się miewam całkiem, całkiem. Naciskają na nas w szkole troszkę, ale heh od czego są nauczyciele w szkole xd
Dziś skromnie, bo mam dla was tylko: 2 sygnaturki oraz 3 nagłówki 
BTW,,, Jak wiecie prowadzę drugiego bloga z instrukcjami i mam dla was ankietę dotyczącą tego właśnie bloga >kliknijcie tutaj< (Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi ^^) No i jak wam się podoba nowy główny?
ps. Niedługo postaram się wrzucić jakąś większą notkę ;)

+ sygnatury +


+ nagłówki +

10 komentarzy:

  1. Szablon boski, to połączenie koloru różowego i zielonego jest po prostu bajeczne. Jeśli chodzi o pracę to bardzo podoba mi się pierwsza sygnaturka i nagłówek. Naprawdę świetnie wyglądają te wszystkie zdjęcia na jego ciele <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AW, dziękuję bardzo za miłe słowa i cieszę się, że prace się podobają! ^^

      Usuń
  2. boski szablon ♥ Mega mi się podobają te neonowe kolorki ♥ Jednak mi się coś rozjeżdża :( zobacz.
    Pierwsza sygnaturka i drugi nagłówek zrobiły na mnie największe wrażenie ♥ Moje faworyty
    Czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za malutkie słowa 💜 a to, że się rozjeżdża to może być przez inną rozdzielczość, jak bede miala czas to, to poprawię ^^

      Usuń
  3. Ojeju, szablon jest... nie boski, bo zostało już użyte, epicki! ♥ Kocham go po prostu! A z nagłówków nie wiem, który jest już lepszy, czy pierwszy czy trzeci... Chociaż mój gust każe wskazać pierwszy. Uwielbiam twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny szablon główny! Fajnie dopasowuje się do strony i bardzo podoba mi się ten górny pasek z ikonkami. Kolorki też nieźle ze sobą "współpracują". Co do prac z notki to są ładniutkie, szczególnie podoba mi się ostatni header - świetnie wkomponowałaś napis i całość jest taka tajemnicza.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że główny się podoba ^^ no i, że prace z notki też się podobają ;D
      Również pozdrawiam ;>

      Usuń
  5. Szablon główny jest cudowny, ale niestety nazwa xvenom's graphics grafika. tutoriale. wywody. jest przesunięta w prawo i nie mieści się w kolumnie. Jak zmniejszę obraz do 80% to jest w porządku :/ Nie zaburza to jednak estetyki :)
    Co do prac to są śliczne! Mam tylko pytanie, jakie wymiary mają twoje sygnaturki? Bo u mnie są mniejsze niż te standardowe 500x200.
    Twoje nagłówki są bardzo efektywne. Ciekawa kompozycja i wtopienia stocków ♥

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam z tym napisem, to ze względu na rozdzielczość(muszę popracować nad dopasowywaniem szablonu do różnych rozdzielczości xd). A co do sygnaturek to oryginalnie wykonywałam je w wymiarach standardowych 500x200, a nie wiem dlaczego są mniejsze. :/
      No cóż w każdym razie cieszę się, że prace się podobają!
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń