xvenom's graphics: {071} he's a really bad boy

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

31 sty 2019

{071} he's a really bad boy


Heloł!
Powracam z nową notką. Zauważyłam, że teraz jak mam wolne to coraz częściej chcę mi się robić coś graficznego, co mnie bardzo cieszy. Chyba zacznę robić więcej resources, bardzo mi się spodobało robienie ich - muszę przyznać xd Notki mogą się pokazywać dosyć rzadko, ale jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na mój DA 
No ale dziś mam dla was: 6 ikonek, 1 sygnaturkę, 2 nagłówki, 1 paczkę tekstur 100x100, 2 koloryzacje,1 paczkę dużych tekstur oraz 2 okładki do książek wolne.
Czasami czuję, że daję wam za mało rzeczy do notki, ale z drugiej strony przy tym ike mam czasu jest to całkiem dużo, więc nie wiem. Napiszcie czy chcecie więcej czy akurat tyle ile wrzucam jest okej.

+ ikonki +

+  sygnaturka +

+  nagłówek +
+ tekstury 100x100 +

+  koloryzacje +
+  tekstury +
pobierz

+ edits +

4 komentarze:

  1. Ikonki są wystrzałowe, podobają mi się ich jaskrawe kolory <3 Gdy tylko otworzyłam nagłówki, moja reakcja to było jedno wielkie "WOW". W ciekawy sposób bawisz się kompozycją i napisami, co jest na plus, bo oryginalność i kreatywność jest przecież najważniejsza w tym "fachu" :D Z okładek ta druga schwyciła mnie za serce, bo po prostu ma moje ulubione mroczne kolorki, no i ogólnie wykonanie jest bardzo dobre, napis wygląda niebanalnie.

    W wolnym czasie pobiorę sobie teksturki duże.

    Pozdrawiam i uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję bardzo bby! :D Bardzo się cieszę, że podobają ci się moje prace :D Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Ikonki to moje faworyty tej notki! Są takie wyraziste i dynamiczne, za to nagłówek - mój drugi faworyt pomimo spokojnego wyglądu ma w sobie coś co przyciąga wzrok.
    Wydaje mi się że ilość dodawanych prac na każdy twój post jest naprawdę duża i podziwiam cię za to że dodając tak wiele trzymasz ten standardzik że każda praca jest dobrej jakości, także moim zdaniem nie zmieniałabym ilości dodawanych rzeczy no chyba że chcesz haha.

    PS Nie mogę się doczekać kolejnej notki.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję bardzo za miłe słowa! I cieszę się, że podobają ci się moje prace ^^

      Usuń