xvenom's graphics: {070} 7 rings

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

20 sty 2019

{070} 7 rings


(H)ello guys!
Wróciłam i wcale nie miałam takiej dużej przerwy jak ostatnio XD No, ale w każdym razie u mnie za dużo się nie zmieniło. Podjęłam pewne kroki co do wprowadzenia zmian na bloga, nie bójcie się adres zostanie ten sam(póki co xd). Jak możecie zauważyć nazwa została zmieniona, mój nick tutaj się zmieni, podpisy na pracach zaczną być z moim nowym nickiem. Postanowiłam już, chcę, że tak powiem być przejrzysta w sieci; żeby ludzie kojarzyli mnie po jednym nicku. Niestety mój nick (xvenom) na DA był już zajęty, więc używam tego z dwoma 'e' (tzn. xveenom).  W każdym razie mam nadzieję, że zmiany się wam podobają ;) Zmieniłam też główny, but don't worry be happy grafika i resources jakie tutaj publikowałam pozostaną takie same. Co do szablonów, ze względu na mój nowy komputer rozdzielczość zmieniła się na 3200x1800 px, więc od teraz do tej właśnie rozdzielczości będą one przystosowane.
Dziś w każdym razie mam dla was: 6 ikonek, 1 sygnaturę, 1 szablon, 1 paczkę tekstur.
No i pytanie notki: jak tam u was, jak podoba się nowy główny i zmiany, no i co chcielibyście zobaczyć w kolejnych notkach?

+ ikonki +

+ sygnatura +

+ szablon +

+ tekstury +

2 komentarze:

  1. Heeej! :)
    Prace jak zwykle świetne. :D Szablon fajny, uniwersalny, jedynie czcionki są trochę wymieszane, ale to tam takie moje subiektywne odczucie. ;) Sygnaturka jest mega, ikonki też. ^^
    A szablon główny... No powiem ci, jest świetny. :D Podoba mi się styl, w jakim go zrobiłaś. :D Jedynie na mniejszej rozdzielczości niż twoja, lekko się rozjeżdża (w sensie nagłówek wjeżdża na posty). Ale tak to cud, miód, malina. ;)
    A co do nowego nicku... Oglądałaś Venoma? :D
    Ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AW DZIĘKUJĘ BARDZO ZA MIŁE SŁOWA! ;D W SZABLONIE SĄ RAZEM 3 CZCIONKI, ALE ZAKŁADAM, ŻE TO JUŻ MÓJ TAKI MYK, ŻE MIESZAM CZCIONKI HAHAH
      AH ZE ZNAJOMYMI MIELIŚMY OGLĄDAĆ, ALE JAKOŚ WYSZŁO, ŻE PO 30 MIN ZACZĘLIŚMY GORĄCO DYSKUTOWĆ I ZAPOMNIELIŚMY O FILMIE XDDD A MÓJ NICK, ON SIĘ WZIĄŁ ZNALAZŁ JUŻ W 2014 HAHAHA

      Usuń