xvenom's graphics: {069} I could take you to the top

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

28 gru 2018

{069} I could take you to the top

made by cypher-s

Hełoł! *tak, tak się teraz witam, ze wszystkimi*
Hey guys, im back... kinda...
Nie pracowałam na Photoshopie przez dłuższy czas, nie licząc zadań na zajęcia zawodowe, no i na zajęciach zawodowych. Przez to, że w szkole pracuje tyle na komputerze, że momentami nie mam ochoty siadać do komputera w domu. Muszę przyznać, że robienie innych rzeczy, niż typowa grafika rastrowa (czyli nagłówki, plakaty itp), bardzo mnie zainteresowały. Ogólnie nie jest źle w szkole, więc jakoś mi ona nie przeszkadza; nie licząc tego, że w domu nie ma mnie od 6,7 do 16-18 w domu, ale no cóż, chcę być fototechnikiem to nie mogę narzekać. Właściwie jedyne co ostatnio zrobiłam do sygnaturka i nagłówek, więc no ze zwykłej grafiki to tyle, ale pokażę wam też rzeczy nad którymi pracuję.
Poza tym co się u mnie zmieniło, pierwszy tatuaż kompletnie zagojony, dodałam do kolecji tatuaży dwa kolejne, serduszko z kropeczką u góry i na dole - między piersiami oraz razem z przyjaciółką zrobiłyśmy sobie po połówce avocado... so yeah... Ściełam włosy do ramion,,, no dobra może centymetr do ramion im brakuje, ale no hahah Tak jak w wakacje przefarbowałam się na czerwono, tak zostałam przy tym kolorze, na razie nie planuje nic, ale guys... bądźmy szczerzy połowy z wcześniej wspomnianych rzeczy nie planowałam XD Znaczy,,, yhym. Źle to zabrzmiało, bo planowałam te tatuaże, farbowanie włosów i ich ścięcie, a raczej chodziło mi o to, że nie planowałam na to kompletnych terminów, tylko stało się kiedy miałam pieniądze i czas.
OOOF, damn jak się rozpisałam.. Teraz wasza kolej(jeśli ktoś tu jeszcze wpada), powiedzcie mi co tam się u was zadziało od początku listopada??

+ sygnatura +

+ nagłówek +

+ edits +
{Taka prosta okładeczka, nawet mi się podoba}

{Na zajęciach pracujemy w różnych "polach" grafiki, więc to powstało dodatkowo; dla zabawy}

{To już poważniejszy projekt nad którym męczyłam się kilka godzin. Wszystko co tu widzicie zostało wykonane przeze mnie w formie pixel art.}

{Dodatkowa praca na jedne z zajęć zawodowych. Jakby ktoś chciał wiedzieć to na gifie to V z BTS}

{Nad tym cały czas pracuję. Nauczycielowi się spodobało, jednak stwierdził, że lepiej jakby na końcu ręka podawała ziomkowi nowego balona, więc... guess what i'm gonna do}

]outro[
No więc to na tyle, mam nadzieję, że w nowym roku będę tu coś dodawała regularniej. No ale, życzę wam dużo szczęścia, spokoju, miłości, przyjaźni, zdrowia i kasy w nowym roku! (To też takie moje spóźnione życzenie świąteczne hahahah)
No ale tak jak pytałam... co się u was działo od początku listopada??
NO i typowe pytanie jak podobają wam się prace?
Dodawać tu takie moje projekty z zajęć?

2 komentarze:

  1. Hej hej! Pixelart? Och, uwielbiam taki styl i naprawdę cię podziwiam za te prace, a okładka "I am Groot" jest wręcz prześliczna <3 To samo nagłówek. Uwielbiam ten styl i tę kolorystykę <3 Trzymam kciuki za następną notkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prace. Co do plakatów to zawsze jest to coś innego - fajnie poobserwować.
    Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń