xvenom's graphics: {068} Siging at the top of both our lungs

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

11 lis 2018

{068} Siging at the top of both our lungs

*ikony zrobione przez Lost-in-Arts*

Hej! Jak widzicie nie było mnie tu przez spory czas. Głównym powodem jest to, że zmieniłam komputer na zupełnie nowiuteńki. And listen here... mój photoshop albo nie chce współpracować, albo w ogóle nie działa. Nie wiem co się dzieję, no i jest też problem z tym, że nie ps nie chcę się przeskalować na odpowiedni rozmiar do mojej rozdzielczości. Postaram się rozwiązać ten problem, ponieważ aktualnie nie mam jak robić grafiki, a trochę za tym zatęskniłam :(
Poza tym u mnie wszystko leci w porządku, nic szczególnego się nie dzieje. Oceny dostaję dobre, wiec to raczej okej, na razie nie mam się czym martwić. Zrobiłam w końcu tatuaż! Śliczny jest <3 (tutaj macie link do zdj). Co wy o nim sądzicie?
Możliwe, że jeśli będą kolejne notki, to będą to praktycznie same szablony(póki nie ogarnę problemu z photoshopem)
A tak, żeby nie było pusto to wstawiam wam kilka prac z deviantarta ;>
Ah no i zapraszam do skomentowania poprzedniej notki >> Collaboration #2
+ sygnatury +

+ okładki +


+ tekstury +
(tekstury też są z da, wiec tam piszcie, że je pobieracie)

'

3 komentarze:

  1. Oby twój photoshop szybko się ogarnął i abyś mogła robić spokojnie grafikę! śliczny tatuaż, chociaż ja nie jestem osobą która była by wstanie zrobić sb tatuaż na całe życie.
    Sygnaturki takie piękne! Mają cudne kolory! uwielbiam + ostatnia okładka to cudo!
    Czekam na więcej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Bardzo ładny tatuaż chociaż przyznam jakoś niespecjalnie je lubię.
    Świetnie wyszły Ci sygnaturki pierwsza jest moją ulubioną.Natomiast z okładek ta pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu <3 Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń