xvenom's graphics: {067} Collaboration vol.2 - The lovliest romance

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

14 paź 2018

{067} Collaboration vol.2 - The lovliest romance


Hej! Więc to już ta notka! Nie wiem co powiedzieć, oprócz tego, że nie wiedziałam, że istnieje tyle filmów romantycznych. Guys... Na prawdę nie wiedziałam, że tyle ich jest hahah Na dole daję wam linku do ładnego spisu wszystkich filmów, no a teraz jedyne co mi pozostaje to zaproszenie was do oglądania prac.

A wiec to współprace z:

Hanchesteria

Weathered Soul


MoherowaSmerfetka

HG - Graficzne bicie serca

 

Brill

Brilllamente

martyna11105

Bleeding Through




+ info +
Notki od następnej będą automatycznie publikowane, może niektóre będę publikowała "ręcznie". Następne info to, to, że tutaj i na DA będą trochę inne rzeczy. Po prostu chcę wam powiedzieć, możliwe, że na DA będzie więcej ciekawszych rzeczy XDD (mój profil na da)

Jak wam się podobała notka... no i pierwszy miesiąc w szkole(jeśli ktoś tu nadal chodzi do szkoły xd)? ;D lista filmów

1 komentarz:

  1. Siemka :)
    Udana notka, nie powiem :D Ciężko wybrać mi faworyta, bo (heh) wiele z filmów widziałam i lubię (OMG. POWIEDZIAŁAM TO.) i to dla mnie jak ocenianie wyglądu mamy trochę :D
    Zrobiło mi się cieplej na sercu, kiedy przypomniałam sobie znane duety, przypomniały mi się czasy, gdy czekając na ksicia z bajki byłam pewna, że prawdziwa miłość istnieje i w ogóle och :D

    Jeszcze raz gratuluję udanej notki!

    K z SG

    OdpowiedzUsuń