xvenom's graphics: {066} Deep down

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

27 wrz 2018

{066} Deep down


Hejo! Przepraszam, że notki nie było w tamtym tygodniu, ale czuję się strasznie zabiegana i nie wiem dlaczego. Naprawdę wydaje mi się, że mam masę rzeczy do zrobienia, ale jak je zrobię to okazuje się, że nie było tego tak dużo; z tym, że niektóre rzeczy wymagają więcej pracy ;> No, ale co tam u mnie, pytacie? No u mnie w porządku, powiem wam, że chcę się trochę wkręcić w robienie manipulacji w PS, głównie to chcę popróbować robienia manipów do shipów i ewentualne robienie krajobrazów czy coś w tym stylu i wszystkie takie prace będę wrzucała na deviantarta. W ogóle zastanawiam się nad przeniesieniem się całkowicie na da(chodzi mi o to, że zamiast umieszczać rzeczy na funkyimg i hsotuj, wszystko by było na devinartcie); co o tym sądzicie? Myślę nad tym od dłuższego czasu, ale nie wiem doradźcie mi, proszę! Więc to wszystko widzimy się przy następnej notce. Ah i na dole macie link do ankiety i ładnie was proszę o jej wypełnienie ^-^
W każdym razie mam dla was: 5 ikonek, 2 sygnatury, 1 plik psd oraz 2 koloryzacje. 
Wiem, że nie dużo, no i że notka w ogóle z zaskoczenia, ale się przygotujcie do tego, bo teraz tak będzie XD No i standardowe pytanie jeszcze; co chcecie zobaczyć w kolejnych notkach? 

+ ikonki +
nie wiecie jak bardzo te ikonki mi się podobają!

+ sygnatury +
for real,,, nie umiem wybrać, która sygnaturka
bardziej mi się podoba xd

+ plik psd +

+ koloryzacje +

Proszę wypełnijcie ankietę dotycząca notek tematycznych na blogu → link do ankiety
No i standardowo zapraszam was xnstrukcje

7 komentarzy:

  1. Hej:) Bardzo ładny nowy szablon główny! Druga sygnaturka i ikonki najbardziej mi się podobają:)Ja tam osobiście wolę ostatnio umieszczać prace na DA coraz częściej tak robię:) chociaż jeszcze nie do końca ogarnęłam xd Pobieram koloryzacje i plik psd. W kolejnej notce chętnie zobaczę może instrukcje na nagłówek albo tekstury:) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już miałam mini zawał, że chcesz się przenosić na DA i zostawić bloga ale na szczęście chodzi jedynie o hosting grafiki, Jeśli będzie Ci tak wygnie to możesz tak zrobić, i oczywiście chętnie zobaczę te manipulacje ♥

    Omo ikonki rzeczywiście świetnie Ci wyszły! Są cudne! Sygnaturki, ja też mam tu dylemat, ta z Nielem(dobrze mówię, to on? ) zostaje chyba moim faworytem.
    Pobieram psd oraz kolorki, może w końcu zrobię jakąś grafikę.
    Według mnie jest wystarczająco w poście, więc się tam nie przejmuj! Ja z chęcią bym zobaczyła jaką grafikę z Kang Danielem, ładnie proszę ~
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, nie mam w planach zostawić bloga hahah Tak sygnaturka druga z Nielem. Niech służą ci koloryzacje i plik. No i dziękuję za miły komentarz ♥

      Usuń
  3. Deviantart to dobry pomysł ;) sama rozważam u siebie taka obcje.
    Piekne prace! Moim faworytem jest druga sygnatura<33
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post oraz powiedzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! I właśnie myślę, że przeniosę hosting grafiki etc. na DA ;>

      Usuń