xvenom's graphics: {065} When we were young

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

13 wrz 2018

{065} When we were young


Hej wam! To już 2 notka we wrześniu, jeszcze dwie i oprócz notki Collaboration, reszta notek będzie niestety z automatu, ale nie chcę zaniedbywać bloga. Znowu wyprzedziłam "grafik" i opublikowałam notkę dzień wcześniej, bo znowu wypada mi tak, że w piątek nie będzie mnie w domu, żeby opublikować post. Ale ogólnie póki mogę, mam jako taki czas, no i oczywiście wenę i chęci to czemu mam zamykać bloga. Ale nieważne... Zapraszam was standardowo na xnstrukcje, gdzie wstawiam przeróżne instrukcje, których może nie widzieliście albo które już kiedyś były gdzieś, a na moim blogu są odnowione ;D Chcę też zaznaczyć, że w notkach, gdzie będą publikowane z góry, nie będzie wiele prac, ale postaram się od czasu do czasu znaleźć więcej czasu na bardziej obszerniejszą notkę. No więc w sumie nie mam wam dziś za wiele do powiedzenia xd Więc nie przedłużając, rzucam wam spis notki i zapraszam do oglądania prac.
Mam dla was dziś: 2 sygnaturki, 2 nagłówki, 2 szablony i 1 paczkę tekstur. Objętościowo, może nie się wydawać, że to niewiele, ale włożyłam dużo pracy w szablony i oczywiście w prace graficzne. Mam też pytanie i prośbę...
Co chcielibyście zobaczyć w przyszłych notkach? Piszcie propozycje w komentarzach.

+ sygnatury +
Z sygnaturek podoba mi się bardziej druga. Taka delikatna i lekka.

+ nagłówki +
 Drugi nagłówek to zdecydowanie moja miłość tej notki, jest tak piękny, że rozpiera mnie duma ^^

+ szablony +

+ tekstury +

Więc na sam koniec przypomniam pytanie:
Co chcielibyście zobaczyć w przyszłych notkach? Piszcie propozycje w komentarzach.
Oraz możecie pisać propozycje na instrukcje, które mogę wstawić na xnstrukcje ^^
Edit: Zapomniałam, żeby zapytać... Jak podoba się wam nowy główny?

12 komentarzy:

  1. Hej kochana!
    Ah, znam to. Jednak teraz o dziwo mam sporo czasu i chęci na robienie grafiki i robię ją kiedy tylko mogę.
    Ja proponuję zrobić jakąś paczkę stocków ^^
    Co do prac to z sygnaturek podoba mi się ta druga, z nagłówków też drugi, a szablony to cudeńko!
    Miałabyś coś przeciwko, jeśli przyszłabym do ciebie na jakąś prywatną lekcję z css'a? :D
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz! ♥ Dzięki za propozycję, no i oczywiście możesz do mnie przybyć na lekcję css'a ;D
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Nowy główny jest śliczny :) Co do prac to mi również przypadła bardziej druga sygnatura, ze względu na swoją koloryzacje. Natomiast nagłówek boski <<33 Szablony też jak najbardziej są na poziomie!
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście bardziej podoba mi się pierwsza sygnatura. Napisy i kolory są na niej cudnie dopasowane <3 Ale obie są śliczne <3
    No w drugim nagłówku to dałaś czadu. Jak na niego patrze to mam ochotę krzyczeć: " Yaaas queen! Slay!" <3 Też sie w nim zakochałam. <3
    ( Moze będziesz tak miła i podasz mi nazwę czcionki jaką masz napisane "Bad intentions"? <3 )
    Szablon główny też wygląda pięknie, tak samo jak szablony w notce <3

    Pobieram też teksturki.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty od ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję za miły komentarz! Niech tekstury ci służą ;D Teraz nie pamiętam jaka to była czcionka, ale napiszę Ci w emailu, bo i tak miałam pisać w sprawie współpracy ;>

      Usuń
  4. Ale ładny szablon *.* Taki jesienny ♥ Tylko czy kolor tła nie ma być nieco ciemniejszy aby wtopił się w ten z nagłówka? U mnie to strasznie widać - czy to tak celowo?
    Prześliczne są te sygnaturki ta otwierająca post najlepsza!
    2 nagłówek mnie zabił! Jest śliczny po prostu idealny!
    Inspirujesz mnie tymi szablonami! Są mega. Uwielbiam takie minimalistyczne klimaty!
    Ja chętnie zobaczyłabym jakieś ikonki w kolejnych postach!
    Czekam na więcej!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za miły komentarz! Właśnie nie wiem co jest z tym tłem, bo raz jest okej, a raz nie ;/ Skorzystam z twojej propozycji ❤

      Usuń
  5. Ten nowy szablon główny jest tak śliczny, że nie mogę przestać się w niego wpatrywać <3 J jestem leniwcem i nwm czy będę na moim blogu w ogóle zmieniać xD Jeśli chodzi i prace to moje faworyty to zielona sygnaturka 2 nagłówek i 2 szablon :3 Pobieram texturki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AW DZIĘKUJĘ ZA MIŁY KOMENTARZ! ♥ NIECH TEKSTURKI CI SŁUŻĄ ;>

      Usuń
  6. Witaj kochana :* Wybacz, że tak późno pisze, ale ostatnio mam mało czasu na bloga :( prace jak zwykle śliczne <3 Mi także podoba się najbardziej druga sygnaturka, a drugi nagłówek mnie rozbroił <3 Jest przecudny *.*
    Szablony podobają mi się oba, ale urzekł mnie najbardziej ten drugi, przez jego śliczną koloryzacje <3
    Szablon główny wyszedł ci świetnie. Już widać te jesienne kolorki *.*, a niestety jesień idzie wielkimi krokami i trzeba się z tym pogodzić.
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń