xvenom's graphics: {064} trivia:love

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

6 wrz 2018

{064} trivia:love


Hej, haj, heloł! Notkę wstawiam już dziś, ponieważ nie wiem czy jutro dam radę, a póki mogę to nie chcę notke z automatu dawać, tylko jeszcze przez ten krótki okres czasu sama chcę wciskać to "Opublikuj". No więc w tym miesiącu notki będą jeszcze ode mnie, a od października zacznę publikować z automatu. Nie chcę znowu zaniedbać bloga, ale jak wspomniałam w poprzedniej notce nauka wymaga większości mojego wolnego czasu. Będę wykonywała regularnie grafikę. Możecie mnie śledzić na deviantart, bo tam będę, od czasu do czasu, coś wrzucała. Podejrzewam też, że od października notki będą pojawiać się co dwa tygodnie. A tak z weselszych wiadomości, na razie mam wolne, bo czekam na praktyki, no i mam już umówiony termin na pierwszy tatuaż! Doczekać się nie mogę, btw idealny timing wybrałam, bo akurat zrobię go sobie na halloween hahah No i mam też bardzo przepiękną wymówkę do szkoły... Pójdę na wagary robić tatuaż,  no czyż nie brzmi to pięknie? XD
Coś jeszcze chcę dodać dotyczące bloga, przy przyszłej notce może pojawić się nowy główny, więc dawajcie propozycje na kolorki i postacie na nagłówku! ♥
Przejdźmy do notki, mam dla was: 3 sygnaturki, 1 nagłówek1 paczkę tekstur do ikonek, 1 tutorial oraz 3 pliki psd (do okładek z wattpada).
Jeśli chcecie zobaczyć jakieś instrukcje związane z szblonami/CSSem zapraszam do składania propozycji >tutaj< Postaram się wam dać kilka szablonów w przyszłej notce ;)

+ sygnatury +
Nie wiem co te sygnaturki mają w sobie, ale podobają mi się wszystkie.

+ nagłówek +
Ten nagłówek to moja miłość ^^

+ tekstury 100x100 +

+ tutorial +
+ pliki psd +
*kliknijcie na obrazek, żeby zobaczyć jak wygląd okładka*


pobierz

pobierz

pobierz



13 komentarzy:

  1. Hej hej :) Jestem tu pierwszy raz od dłuuuugiego czasu (ostatni raz chyba rok/dwa lata temu, może nawet dodałam komentarz pod którąś notką, już nie pamiętam xd), ale widzę, że trzymasz się i prace są równie dobre, jak i wcześniej.
    Oo, ja też myślę nad tatuażem. Na razie biorę pod uwagę opcję wytatuowania pewnego cytatu w zakrytym miejscu, aby był dla mnie tylko :D Wybacz, jeśli nie jestem w temacie, bo nie wiem, czy wcześniej gdzieś o tym pisałaś, ale ciekawi mnie, będziesz tatuowała sobie rysunek czy właśnie jakiś cytat? :D

    A ja wiem, co mają w sobie te sygnatury. Wszystkie mają fajne, odmienne od siebie układy, fajną kolorystykę i dobre wykonanie. :)
    Ale nagłówek... nagłówek... Nie wiem, no, urzekł mnie. Nie wiem, co mogłabym jeszcze dodać, bo w sumie to mi już brakuje w słowniku pozytywnych przymiotników :D
    O, na hasło "szablony" to aż mnie ciarki przeszły - będę tu na pewno wtedy, gdy się pojawią, skusiłaś mnie <3 Nie wiem, co mogłabym ci doradzić na szablon główny, wolę nie brać na siebie odpowiedzialności z dawaniem komuś rad w tak ważnych decyzjach xD Ale myślę, że każdy się zgodzi, że to muszą być jesienne kolory! Może dla odmiany jej wesołe odcienie - coś z żółtym i brązowym?...

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miło, że wpadłaś na mojego bloga. Co do tatuażu, to nie pisałam wcześniej co planuję, a będzie to rysunek(kwiaty i sztylet dla dokładności) ;>
      Dziękuję za miłe słowa co do prac, cieszy mnie, że nie tylko mi się podobają haha ;D Właśnie też myślałam o tych kolorach, które podałaś.
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Ojejuuu ten nagłówek jest prześliczny *.* zakochałam się! Cudny pomysł z tą ramką! A co do tatuażu XD ty sie nim pochwal :p Wyślij zdjęcie jak wyszedł, bo pewnie wiele osób będzie ciekawych. Trzymam kciuki, żeby był idealny <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! No i słuchaj, jak tylko go zrobię i się już wstępnie zagoi, dostaniecie zdjęcie w notce, nie inaczej XD
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. TEN NAGŁÓWEK <333 Takie cudeńsko <333 Ta koloryzacja, kompozycja (ahhh).Na pewno skorzystam z tutorialu i pobiorę pliki psd, bo w ostatnich się zakochałam <33
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję bardzo za miły komentarz! ♥ Niech tutorial i pliki psd ci dobrze służą! ;>

      Usuń
  4. Według mnie to fajnie jak będą notki co 2 tyg. Nawet jakyś dodawała co miesiąc było by fajnie, byle coś się pojawiało :)
    Woo tatuaż, mi się jakoś nie podoba ta forma zdobień swojego ciała, nie potrafiłabym nic zrobić, bo wiem, że za jakiś czas mi się to znudzi, bo mi zawsze wszystko się nudzi po jakimś czasie ;p
    Nie dziwie się twoich odczuć co do tych sygnaturek, mam podobne zdanie o nich. SĄ CUDNE!
    Nagłówek również skradł moje serce, widzę, że popularne stały się ramki na pracach :D
    Z tutoriala pewnie skorzystam, jeśli będę miała problem z sygnaturkami :D
    Pobieram pliki psd ♥
    Może zrób jakiś jesienny szablon skoro jesień już blisko :)
    Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądzę, że fajnie by było jakby notka pojawiała się nawet raz na dwa tygodnie czy coś hahah No to ja jestem twoim przeciwieństwem co do tatuaży, bo ja uwielbiam tą formę zdobienia ciała/sztuki ^^ Dziękuję miłe słowa co do prac! ♥
      Niech pliki ci służą! Dziękuję za propozycję co do głównego ;D

      Usuń
  5. Hej:) Najbardziej z notki podoba mi się pierwsza sygnatura oraz nagłówek <3
    Pobieram tutorial,pliki psd i teksturki <3 Czekam na więcej pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz! ;D Niech pliki, tutorial i teksturki ci służą! ♥

      Usuń
  6. Hej kochana ^^
    Z sygnaturek podoba mi się najbardziej, pierwsza :D
    Co do nagłówka to jest przeboski, naprawdę *.*
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek piękny, ale to sygnatura z Demi skradła moje serce. Jest idealna. <3

    OdpowiedzUsuń