xvenom's graphics: {063} copycat

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

31 sie 2018

{063} copycat


Hej. Jak widzicie już w poniedziałek zaczyna się nowy rok szkolny. Prawdopodobnie będę miała praktyki, to już zmniejsza mi się ilość wolnego czasu, potem już będzie nauka, a muszę się przyłożyć, bo matma u mnie kuleje no i mam egzamin w tej klasie. Trzeba zapieprzać z nauką, a nie się lenić(co uwielbiam), ale ciężka praca się opłaca i w sumie też lubię się postarać o coś xd Więc do czego chciałam was tym monologiem doprowadzić to, to że od października notki będą publikowane automatycznie, może będzie ode mnie kilka słów. No, ale teraz przygotowuję dużo materiałów, żebyście mieli co w notkach oglądać. Mogę tylko ostrzec, że nie będzie aż tak dużo prac, ale pomimo wszystko jakieś notki będą. Nie ważne wracamy do tej notki i prac, które dla was mam.
Więc dziś zobaczyć w notce, następujące rzeczy: 2 sygnatury, 1 nagłówki, 1 szablon oraz paczkę tekstur.

+ sygnatury +
Ta sygnaturka podoba mi się bardziej, wydaje mi się, że to przez kolorki.

+ nagłówek +
Tutaj też dużą rolę odrywają kolorki, które mi się podobają, no i Jimin ♥♥

+ szablon +

+ tekstury +

+ info +
Imprezy na blogu są >tutaj<, więc możecie wbić, zapoznać się i wstawić banner do siebie. Chciałam was też zaprosić na xnstrukcje, gdzie umieszczam instrukcje dotyczące różnych efektów i tworzenia szablonów. Zapraszam was do komentowania i korzystania z instrukcji.
No i trzy pytanka: jakieś pomysły na następny główny, może chcecie żebym zrobiła szablon z nagłówkiem z notki no i jakie propozycje na następną notke?

10 komentarzy:

  1. Współczuję z tą szkołą ;( ja mam jeszcze miesiac do mojej, ale uszy do góry ;) bedzie oki. Cudne prace ❤️ Szczególnie sygnaturki i szablon wpadly mi w oko 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze szkoła nie pozwoli ci na skupienie się na blogowaniu, ale rozumiem. :c
    U mnie matma też kulała, a matematyka to taka nauka, która pociąga za sobą inne przedmioty. Nie warto mieć w matematyce wroga :(

    Notka bardzo udana. Moja faworyta to 2 sygnaturka i szablonik też wygląda cudnie <3
    Pobieram teksturki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta przeklęta matematyka hahaha Dziękuję za miłe słowa i niech teksturki ci służą! ;D

      Usuń
  3. Współczuje powrotu do nauki :D Ja to mam już za sobą, chociaż czasami tęsknie za tymi czasami :D
    Teraz praca, dom, chłopak. Trzeba ogarnąć w domu, obiad zrobić, znowu posprzątać, zakupy, potem do pracy i jeszcze chłopakiem się zajmować :D I kiedy tu znaleźć czas dla siebie :D
    Prace z notki są śliczne :* Moim faworytem za to jest druga sygnaturka :* A szablon jest świetny <3 Ciekawy układ i zabawa kodami CSS *.* Ja jeszcze sporo muszę sobie przypomnieć, ale i tak chyba idzie mi coraz lepiej:D
    Co do bloga z instrukcjami to ciekawy pomysł :) Ja zapewne będę zaglądać :D Dodałam bloga do obserwowanych :* I miło mi, że w jednej z notek jest moja sygnatura <3
    Po textury wrócę tutaj potem :*
    Pozdrawiam cieplutko i do następnego :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh jak już chciałabym mieć szkołę za sobą, ale nie musieć martwić się o dorosłe życie haha Dziękuję za miły komentarz! ♥

      Usuń
  4. Ah z ta szkoła... Mam to samo. Nie mam pojęcia w jakim stopniu będę mogła się skupić na blogu. Ale postara się coś dodawać :) Co do prac to przy tych sygnaturkach wymiekam ^^ są boskie! Szablon też jak najbardziej trzyma poziom.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana.
    Ah, ta szkoła. Pamiętam, jak to było, chociaż było to już parę lat temu, potem jednak będziesz za tym tęsknić, wierz mi ;)
    Co do grafiki, zakochana jestem w szablonie, piękny jest, naucz mnie pojawiających się tak widgetów, jestem w tym ciemna xD Zazdro, minimalistyczne szablony to czarna magia ^^
    Pozdrawiam i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh wiem, że będę tęsknić XD Oh słuchaj, jeśli to dla ciebie czarna magia, mogę zrobić krok po kroku instrukcję na szablon minimalistyczny hahah ♥ Dziękuję za komentarz ;>

      Usuń