xvenom's graphics: {062} I know that she basic

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

24 sie 2018

{062} I know that she basic


Wowwowowow ludzie co się dzieje! U mnie nic ciekawego się nie dzieje... Jak to w każde wakacje xd Nie no żarcik... Oczywiście nie wychodziłam, aż tak często przez upały, które były ;( Dziś w sumie mam dla was mało, ale jednak jest notka. W następnej postaram się umieścić więcej rzeczy.
Powiem wam, że jak narzekam momentami na nagłówki, tak z ikonkami wcale nie jest lepiej. Czuję, że nie są wystarczająco dobre, i guess muszę poćwiczyć, żeby mnie zadowoliły. Chociaż robię je lepiej, niż w ogóle na początku się spodziewałam xd
A więc przejdźmy to "spisu" (xd) notki; mam dla was: 5 ikonek, 2 sygnaturki, 1 szablon i 1 tutoriale(drugi pojawi się w przyszłej notce).

+ ikonki +
*ugh nadal muszę ćwiczyć nad ikonkami*

+ sygnatury +

+ szablony +
pobierz
Nie wiem jak wy, ale zauważyłam u siebie ogromny progres w robieniu szablonów. No, a tak ogólnie kocham ten szablon ;>

+ tutorial +
Ogólnie to co notkę postaram się wstawiać jakiś jeden szablon, minimalistyczny lub z grafiką, no więc możecie mi podrzucać propozycje do szablonów ;) Ah i może macie jakieś pomysły co do przyszłego głównego? Wiem, że chciałabym tym razem układ otwarty, bo ostatnio był już jakiś czas temu otwarty i same zamknięte ostatnio robiłam hahah Chodzi mi bardziej o postacie, kolorki etc.
Oh i zapraszam na mojego deviantarta, może znajdziecie coś dla siebie ;) No więc pytania do was na koniec: jak się podobają prace?, jakie pomysły na następny główny(postacie, kolorki etc.)?, no i jakie propozycje co do szablonów wolnych?, ah i jakie propozycje do następnych notek?

EDIT: Proszę was jeśli możecie wejdźcie na stronę xnstrukcje, odświeżyłam bloga z instrukcjami. Może znajdziecie coś dla siebie albo dołączycie do tworzenia bloga razem ze mną.

8 komentarzy:

  1. Piękne prace,moim faworytem jest decydowanie druga sygnaturka <3
    Pobieram tutorial,na pewno się przyda:) Wstawiam banner reklamujący
    notkę tematyczną do siebie.Czekam na kolejną notkę,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za miłe słowa! Dziękuję za wstawienie banneru u siebie ;D
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Szablonik jest obłędny *,* Minimalizm to zdecydowanie moje klimaty♥

    Pozdrawiam cieplutko, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz!
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Witaj kochana :* Ja w sprawie współpracy :*
    Odezwij się jak będziesz mogła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, możesz podać maila w takim razie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog.effecter@gmail.com
      Pisz jak będziesz miała chwilę :D

      Usuń