xvenom's graphics: {061} 4 Candlelights

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

21 sie 2018

{061} 4 Candlelights

To już nadszedł ten czas. Cztery długie lata z Unique Graphic, dammn! Zawsze bałam się, że opuszczę w którymś momencie bloga tak już na zawsze(i wiem, że kiedyś to nastąpi). Myślałam, że już po pierwszym pół roku się znudzi mi się prowadzenie bloga i robienie grafiki. Bałam się, że nie znajdę hobby/pasji, która mnie przytrzyma. A teraz spójrzmy na mnie od 2014 zawzięcie siedzę w grafice i na razie ani mi się myśli ruszać gdzieś z niej lub z tego bloga. Nie przedłużając zapraszam do oglądania prac ;D Ah właśnie postanowiłam dodawać komentarze do moich prac; jeśli oczywiście mam coś o nich do powiedzenia or something like that xd
Dziś mam dla was: 15 ikonek, 9 sygnatur, 7 nagłówków, 2 szablony wolne, 3 pliki psd, 4 okładki(2 są do moich opowiadań nieopublikowanych, 1 wolna, 1 do akademii okładek na wattpadzie), 2 banner oraz paczkę dla obserwatorów oraz tych którzy wstawili banner imprezy na swojego bloga. 


+ ikonki +

Ikonki z rapline BTS ♥ *kocham* osobiście moje dwa ulubieńce to nr. 8 i 11 ^^

+ sygnatury +
Zauważyłam, że mało osób robi prace z Jinem, więc od teraz postaram się to zmienić.
Stary gif znalazłam w folderze, więc postanowiłam go wykorzystać.
Bardzo mi się podoba ta sygnaturka, taka delikatna.
^współpraca z oreuis^
^współpraca z erenae^
^współpraca z erenae^
^współpraza z martyna11105^
^współpraca z Hanchesterią^

+ nagłówki +
^współprace z erenae^
^współpraca z oreuis^                                                  
^na wyzwanie "W innym stylu"                                                 
^współpraca z Hanchesterią^

+ bannery +
^współpraca z erenae^

+ okładki +

+ szablony +
^współpraca z Danni^
pobierz
Danni wykonała świetną robotę z nagłówkiem, no i ja zrobiłam niezły, skromny, ale ładny CSS ;)

pobierz
Musiałam zrobić ten szablon, kocham minimalizm, a to idealnie oddaje moje poczucie estetyki. Jest taki prostu, mało skomplikowany i ah, rozpiera mnie dumna :D

+ pliki psd +

+ paczka +
paczka zawiera: 8 tekstur zrobionych przeze mnie, koloryzacje również zrobione przeze mnie(duh), 6 plików psd do moich prac, 10 stock photos zdjęcia zostały wykonane i obrobione przeze mnie, 37 collected stock photos.
(Błagam jeśli wykonacie pracę z tymi teksturami to mi pokażcie bo ja nie umiem ze swoimi teksturami pracować, nie wiem dlaczego xd)
Aby otrzymać paczkę napiszcie w komentarzu swój email oraz informację czy jesteście obserwatorami czy banner znajduje się na blogu ;)

+ info +
Przekładam notkę "Collaboration", przez co już nie będzie to tematyka lata. Tematyką będą filmy, seriale, książki romantyczne, więc chciałam was o tym powiadomić. W takim razie jeśli nadal jesteście zainteresowanie współpracą ze mną nad tą notką, maile proszę wysyłać na mój email: lilyb673@gmail.com, w temacie wpiszcie collaboration - romance, możecie od razu wysłać bazę, wykonuję wszystko od nagłówków po sygnaturki. Na maile będę czekała do 7 października, natomiast notka pojawi się, tydzień później, czyli 14 października o godzinie 19:00. 



Przepraszam za to małe zamieszanie ;)

Poza tym jak podoba wam się notka? Macie jakiś faworytów? Moi to: z sygnaturek - 9, z nagłówków - 3 i 5, ikonki - 3 set ;) A mam pytanko byłby ktoś chętny na szablonową współpracę tzn. wy - nagłówek, ja - kod? 

12 komentarzy:

  1. STO LAT Z OKAZJI URODZIN BLOGA!
    Ile pięknych prac *.* Jestem zakochana w każdej , ale po kolei...
    Ikonki wyszły bosko, aż mam ochotę sama je stworzyć! 2 rząd to moje faworyty.
    Sygnatury to istne cudo, teraz to naprawdę nie mogę oderwać wzroku! Ogólnie to chyba 6 jest taki moim mega faworytem.
    1,2 i 4 nagłówek to moje faworyty, są prześliczne! Chcę takie piękności umieć robić. Co do 3 to jest źle podlinkowany i nie mogę go zobaczyć :(
    Bannerki też mega mi się podobają 2 jest boski przez kolorki.
    Okładkami jak zawsze mnie zabiłaś są przecudne po prostu ostatnim przeszłaś samą siebie bo jest genialny ♥ Naucz mnie takie robić! Pliss
    Uwielbiam minimalistyczne szablony więc ten drugi to mój faworyt!
    Z chęcią pobiorę pliki psd. Nie wiem czy paczuszka mi się należny bo nie wstawiam banneru na bloga, ale bloga obserwuje.
    Ja niestety na razie jeszcze nie czuje się na siłach na współprace, wiec się wstrzymam, ale chętnie przyjdę potrzeć co wyszło z twoich współprac.
    JESZCZE RAZ STO LAT! Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję bardzo za miły komentarz! ♥ Bardzo się cieszę, że prace się podobają ;D
      Również pozdrawiam ;>

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w blogowaniu i kolejnych czterech lat tutaj i nawet więcej! :D :**
    Wykonałaś tyle prac, że trudno się napatrzeć! :D Wszystkie są świetne *.*
    Druga i ostatnia sygnaturka oraz drugi nagłówek to moje faworyty <3 Najbardziej przykuły moją uwagę <3 Jeszcze raz wszystkiego dobrego w kolejnych latach blogowania i do następnego :***
    Pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za milutkie słowa! ♥ Miło mi, że prace się podobają! ;D

      Usuń
  3. Hej kochana!
    4 lata to już dużo, brawo ^^ Życzę ci kolejnych i kolejnych 4 lat :D
    Co do grafiki to nie potrafię wybrać, która najbardziej mi się podoba, naprawdę. Z szablonów ten minimalistyczny skradł moje serce ^^
    Chciałabym prosić o paczkę na jezebellka.95@gmail.com (obserwuję bloga z tego konta i na moim blogu jest banner ^^)
    No i jak coś zgłaszam się do współpracy :D
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie życzę tych 4 kolejnych lat hahah No i dziękuję za komentarz! ♥ Oczywiście jak tylko znajdę czas odezwę się w sprawie współpracy ;)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Jakie piękne prace <3 Widać ogromne doświadczenie i pasję, która rozwija skrzydła co raz bardziej. Nie wiem od czego zacząć bo wszystko jest GENIALNE.
    5 i 6 sygnaturka to moje faworyty! Taka piękna koloryzacja i ta kompozycja <3 Z nagłówków urzekł mnie pierwszy. A ten minimalistyczny szablon - cud, miód i orzeszki! Wyszedł cudownie. Bannery też piękne. Może zsumuje wszystko- PEREŁKI!

    Pozdrawiam i czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat <3
    Wszystkie prace są bardzo ładne, a w poście jest bardzo kolorowo.
    Dziękuję za możliwość współpracy.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, no i również za możliwość współpracy! ;D

      Usuń
  6. Stoo Laat!♥
    Prace są bardzo ładne. Podoba mi się każda jedna, bez wyjątku.
    Dziękuję, że mogłam z Tobą współpracować, kochana.

    (Wiem, że mnie udusisz za to, że nie napisałam kodu do Twojego nagłówka, ale byłam na wakacjach i nie miałam takiej możliwości. Kocham, babe <3)

    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za miłe słowa! ♥
      No i pilnuj się, bo już po ciebie idę ahahah Nie no, tak serio to na spokojnie, dopisz kod jak tylko będziesz miała czas! ;)

      Usuń