xvenom's graphics: {060} In my feelings

Informacje

Witaj! Znajdujesz się na blogu graficznym xvenom. Wszystko, co znajduje się na blogu jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby zapoznać się z regulaminem zanim cokolwiek pobierzesz.
Przyjmuję zamówienia! > xvenom - zamówienia

4 sie 2018

{060} In my feelings


Keke do you love me? *kocham tą piosenkę xd*
Hej guys! Jest coraz lepiej! Już druga(ale praktycznie trzecia) niby regularna notka xd Trochę mi się obsunęła publikacja notki, bo biłam się wczoraj z Bloggerem. Coś się stało i nie mogłam w ogóle nic opublikować ! Modlimy się, żeby były conajmniej 2 na miesiąc w roku szkolnym xd We wrześniu będę miała praktyki, a potem normalnie nauka, plus nacisk na pierwszą część egzaminu zawodowego, no i zajęcia dodatkowe, bo maturka za dwa lata hehe *śmiech zamieniający się w płacz*
No cóż... Oh i jeszcze egzamin z języka angielskiego, który muszę napisać, jeśli chcę studiować zagranicą :') + muszę już szukać studiów, do których trzeba wysłać emaile, z pytaniem co jest potrzebne, na co biorą uwagę, jeśli chcę do nich z Polski przyjechać... Żyć nie umierać... 
Mniejsza z tym wszystkim... Przejdźmy do prac ;>
Chyba zacznę dodawać komentarze do moich prac, idk chcielibyście wiedzieć jak czuję się na temat danej pracy? xd Szablonami zarzucę was w przyszłej notce(mam nadzieję xd) i może też jakiś tutorial wrzucę. Do której mojej pracy chcielibyście tutorial? ;>
A więc dziś mam dla was: 3 sygnaturki, 3 nagłówki z czego 2 to współpraca z  MARTYNA11105(naciskam, żeby się przyzwyczaić do większego obszaru pracy xd) i 1 banner.

+ sygnatury +

+ nagłówki +
^współprace z martyna11105

+ banner +


Jak podobają wam się prace? Podejrzewam, że z trzecim nagłówkiem zrobię szablon do następnej notki ;) Tutaj łapcie jeszcze →ankietę←  do wypełnienia - na temat bloga oczywiście; tak rzucam jakby ktoś jeszcze nie wypełnił ;> Oh i do końca następnego tygodnia się do was odezwę w sprawie współpracy, mam troszkę zawalony ten tydzień, więc nie wiem kiedy wcisnę czas na grafikę xd

10 komentarzy:

  1. OOo planujesz już studia za granicą. Ambitnie! :D
    Widze, ze jesteś w tym pięknym czasie przed maturą gdzie samo jej wspomnienie wywołuje płacz. Znam to xD Na szczęście jak już się przeskoczy maturę, to po drugiej stronie są studia i matura już nie ma aż takiego znaczenia. :3

    Cudna grafika. Nagłówki to moje faworyty i 3 sygnaturka. :D
    I szczerze to tak. Podoba mi się pomysł z krótkim komentarzem do prac. W końcu to co ty myślisz o własnych pracach liczy się najbardziej.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to ten okres, gdzie muszę wszsytko planować i modlić się, żebym wszyściutko zdała xd *nie wiem czy śmiać się czy płakać xd*
      I dziękuję bardzo za miły komentarz!

      Usuń
  2. Prace przepiękne! Chciałabym instrukcję z dwoma pierwszymi sygnaturkami :D są cudne - moje faworyty.
    Co do studii to 'łał', że chcesz się uczyć zagranica, życzę Ci aby wszystko poszło po Twojej myśli ^^ Czekam na kolejną notkę i szablony,
    Pozdrawiam ciepło ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za miłe słowa i wsparcie! Przyda się, żeby mi wszystko wyszło hahah
      Co do instrukcji postaram się coś wykombinować ;D

      Usuń
  3. Życzę przede wszystkim powodzenia z nauką i egzaminami :*
    Prace wyszły świetnie. Sygnaturki podobają mi się wszystkie, ale jednak ta pierwsza najbardziej mnie urzekła <3 Pierwszy nagłówek petarda! :*
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję bardzo, miło, że prace się podobają! No i dziękuję, bo powodzenie mi się przyda hahah ;D

      Usuń
  4. Ja coś się nie mogę zebrać do współpracy, więc przepraszam, że nie zgłosiłam, ale nie chcę nic na siłę robić bo wtedy nie wychodzi.
    2 pierwsze sygnaturki są piękne, strasznie mi się podobają. Co do nagłówków to 1 to mój faworyt :)
    Banner jest nieziemski♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję za miłe słowa! Nie musisz przepraszać, przecież nic się nie stało ;)

      Usuń
  5. Jak coś zgłaszam się do współpracy, nie wiem czy jeszcze zdążę xD mój mail: jezebellka.95@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do ciebie na maila w sprawie współpracy! ;D

      Usuń